Archiwum ogłoszeń z 2014 roku

Oferta zatrudnienia na umowę zastępstwo na stanowisku specjalisty Wydziału Kadr i Szkolnia KMP w Szczecinie- oferta 2/2014

 


                                                                      OGŁOSZENIE
                                                KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje  kandydatów na stanowisko

                                                                specjalisty
                                              Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie

 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy;
KMP w Szczecinie
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów.
1.Prowadzenie akt osobowych policjantów.
2.Sporządzanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych w związku z awansem, zwolnieniem ze służby itp.
3.Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie stosunku służbowego policjantów.
4.Sporządzanie opinii o  przebiegu służby policjantów na żądanie funkcjonariuszy i innych instytucji. 
5.Gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie przełożonym danych dotyczących sytuacji kadrowej.
6.Aktualizacja regulaminów organizacyjnych.
7.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej policjantów.
 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.

Praca wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku, w godzinach  7,30 – 15,30,   przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Występują częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Miejsce  i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy

Brak infrastruktury techniczno-sanitarnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na  pierwszym piętrze / brak wind/.


Wymagania związane ze stosunkiem pracy
Niezbędne

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-prawnym.

doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 4 lat stażu pracy w administracji publicznej lub powyżej 1 roku stażu pracy w obszarze kadr.

 

Pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów:

1. ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (t. jedn. Dz.U. z 2011. Nr 287, poz. 1687 z późn. zm.)   - Rozdział 5,6,9;
2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.) – Dział I, II, VII;
3.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie szczegółowych zasad otrzymywania wysokości  uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat, od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego    (Dz. U. z 2001r. Nr 152, poz. 1732 z późn. zm.);
4.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. z 2013r. poz. 644);
5.ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. jedn. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn zm.) –   Dział VIII;  
6.ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008r. nr 227 poz. 1505 z późn. zm.) - Rozdział 1 – 9.

wymagania dodatkowe
 
  umiejętność redagowania pism,
  umiejętność obsługi komputera /system operacyjny Windows, program MS Office/.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 -życiorys i list motywacyjny,
 -oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 -oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 -oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 -kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 -kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o  posiadaniu obywatelstwa polskiego,
 -kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,
 -kopie zaświadczeń potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:    14  kwietnia  2014  r.
Miejsce składania dokumentów:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA                              
UL. KASZUBSKA 35
70 - 227 SZCZECIN
z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr   2/ 2014” Specjalista WKiS
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:  91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

 

Metryczka

Data publikacji : 08.04.2014
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry