Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisko starszego inspektora Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie-oferta Nr 1/2013
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora
do spraw administracji nieruchomości i obsługi logistycznej Komendy
w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym
KMP w Szczecinie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Dbałość o wizerunek obiektów i terenów przyległych do jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Szczecinie.
-
Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z wymogami stawianymi przez ustawę Prawo Budowlane.
-
Organizacja i kontrola robót inwestycyjnych oraz remontowych prowadzonych na nieruchomościach KMP w Szczecinie.
-
Koordynacja pracy konserwatorów i sprzątaczek w celu racjonalnego i sprawnego przeprowadzania czynności związanych z administrowaniem obiektów oraz utrzymaniem porządku i czystości na nich, w tym sporządzanie grafików.
-
Prowadzenie ewidencji budynków i budowli użytkowanych przez KMP w Szczecinie i jednostki jej podległe, ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, ewidencji sprzętu infrastruktury, sprzętu gospodarczego oraz sprzętu Wydziałowego.
-
Aktywna pomoc pracownikom KMP w Szczecinie i podległych jednostek w zakresie zamontowanych na obiektach systemach monitoringu, kontroli dostępu i napadu, alarmu.
-
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach na terenie działania KMP w Szczecinie, potwierdzanie i weryfikowanie ich a następnie planowania ich realizacji.
-
Uczestniczenie w kontrolach organów zewnętrznych (PIP, PIS i innych), a następnie realizacja nakazów, postanowień i zaleceń wydanych na ich podstawie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 2 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne o profilu: budowlanym lub architektonicznym, elektrycznym, mechanicznym, elektronicznym, łącznościowym.
staż pracy: powyżej 1 roku pracy w obszarze związanym z administrowaniem obiektami.
pozostałe wymagania niezbędne:
-
posiadanie prawa jazdy kategorii B
-
znajomość ustaw:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U. z 1994 roku nr 89 poz. 414 ze zmianami (Rozdział 1 – 6),
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U. z 1997 roku nr 115 poz. 741 ze zmianami (Dział I, Dział II – Rozdział 1, 2 i 5, Dział V – Rozdział 3),
-
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości Dz.U. z 1994 roku nr 121 poz. 591 ze zmianami (Rozdział 1, 2 i 3),
-
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. z 2008 roku nr 227 poz. 1505 ze zmianami (Rozdział 1 – 9).
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu,
-
umiejętność redagowania pism.
dodatkowe
-
brak
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-życiorys i list motywacyjny;
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-kopie świadectw pracy,
- kopie posiadanych uprawnień (prawo jazdy),
- dokument potwierdzający staż pracy w obszarze związanym z administrowaniem obiektami.
Termin składania dokumentów: 19 luty 2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 / 2013” st. inspektor WAG
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.