Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisko starszego inspektora Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie-oferta Nr 1/2013

 

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE 

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

starszego inspektora

do spraw administracji nieruchomości i obsługi logistycznej Komendy


w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym

KMP w Szczecinie.

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dbałość o wizerunek obiektów i terenów przyległych do jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Szczecinie.

  • Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z wymogami stawianymi przez ustawę Prawo Budowlane.

  • Organizacja i kontrola robót inwestycyjnych oraz remontowych prowadzonych na nieruchomościach KMP w Szczecinie.

  • Koordynacja pracy konserwatorów i sprzątaczek w celu racjonalnego i sprawnego przeprowadzania czynności związanych z administrowaniem obiektów oraz utrzymaniem porządku i czystości na nich, w tym sporządzanie grafików.

  • Prowadzenie ewidencji budynków i budowli użytkowanych przez KMP w Szczecinie i jednostki jej podległe, ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, ewidencji sprzętu infrastruktury, sprzętu gospodarczego oraz sprzętu Wydziałowego.

  • Aktywna pomoc pracownikom KMP w Szczecinie i podległych jednostek w zakresie zamontowanych na obiektach systemach monitoringu, kontroli dostępu i napadu, alarmu.

  • Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach na terenie działania KMP w Szczecinie, potwierdzanie i weryfikowanie ich a następnie planowania ich realizacji.

  • Uczestniczenie w kontrolach organów zewnętrznych (PIP, PIS i innych), a następnie realizacja nakazów, postanowień i zaleceń wydanych na ich podstawie.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek 2 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/. 

 Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

wykształcenie:   średnie techniczne o profilu: budowlanym lub architektonicznym, elektrycznym, mechanicznym, elektronicznym, łącznościowym.

staż pracy: powyżej 1 roku pracy w obszarze związanym z administrowaniem obiektami.

pozostałe wymagania niezbędne:  

 

  • posiadanie prawa jazdy kategorii B

  • znajomość ustaw: 

  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U. z 1994 roku nr 89 poz. 414 ze zmianami (Rozdział 1 – 6),
  • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U. z 1997 roku nr 115 poz. 741 ze zmianami (Dział I, Dział II – Rozdział 1, 2 i 5, Dział V – Rozdział 3),
  • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości Dz.U. z 1994 roku nr 121 poz. 591 ze zmianami (Rozdział 1, 2 i 3),

  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. z 2008 roku nr 227 poz. 1505 ze zmianami (Rozdział 1 – 9).

  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu,

  • umiejętność redagowania pism.

 

 

dodatkowe

 

  • brak

  •  

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

-życiorys i list motywacyjny;

-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;

-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

-oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ne przestępstwo skarbowe;

-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

-kopie świadectw pracy,

- kopie posiadanych uprawnień (prawo jazdy),

- dokument potwierdzający staż pracy w obszarze związanym z administrowaniem obiektami.

Termin składania dokumentów:  19 luty 2013 r. 
 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

z dopiskiem

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 / 2013” st. inspektor WAG

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

           

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 09.02.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry