Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora ds informatyki w Referacie Łączności i Informatyki KMP w Szczecinie - oferta nr 3/2013

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE 
 Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora

do spraw informatyki KMP w Szczecinie
w  Referacie Łączności i Informatyki KMP w Szczecinie.

 
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

Miejsce wykonywania pracy
Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:


- Administrowanie Mobilnymi Terminalami Noszonymi w KMP w Szczecinie oraz zarządzanie użytkownikami posiadającymi  OIC, KM, KSIM.
- Administrowanie zasobami oraz systemami znajdującymi się na serwerach lokalnych oraz stacjach roboczych włączonych do PSTD.
- Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji, wykonywanie niezbędnych kopii zapasowych.
- Utrzymanie sprawności technicznej sprzętu informatycznego eksploatowanego w KMP oraz jednostkach podległych.
- Wykonywanie   w ramach własnych możliwości  napraw sprzętu  informatycznego KMP.
- Wykonywanie rozbudowy sprzętu w niezbędnym zakresie.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji jawnej oraz niejawnej związanej z działaniem komórki organizacyjnej.
- Tworzenie, konfiguracja, obsługa i szkolenie użytkowników kont pocztowych w sieci PSTD.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana   przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 2 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1.150 kwoty bazowej  -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2154,92 zł.

 Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne
wykształcenie:
  Średnie profilowane: informatyczne, teleinformatyczne.
staż pracy: powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze przy urządzeniach informatycznych.

pozostałe wymagania niezbędne:   
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office lub podobnego pakietu, naprawa i rozbudowa sieci informatycznej, znajomość kodu HTML, LINUX;
posiadanie prawo jazdy kategorii B;
umiejętność redagowania pism.

dodatkowe 
brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:


-życiorys i list motywacyjny;
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­ne przestępstwo skarbowe;
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posia­da­niu obywatelstwa polskiego.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy;
- kopie posiadanych uprawnień (prawo jazdy);
- dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe w obszarze przy urządzeniach informatycznych.

Termin składania dokumentów:    06.05.2013 r.

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2 / 2013” st. inspektor RŁiI

Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Jednocześnie przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 23.04.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry