Archiwum ogłoszeń z 2013 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisku inspektora w Zespole ds Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie - oferta nr 6/2013

 KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

inspektora


 

w Zespole do spraw Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie


 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Sztab Policji KMP w Szczecinie

ul. Piotra i Pawła 4/5

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Administrowanie systemem rejestracji korespondencji radiowej i telefonicznej.

  2. Odnajdywanie, zabezpieczanie i zgrywanie służbowych rozmów radiowych i telefonicznych.

  3. Prowadzenie odsłuchu rejestrowanej korespondencji.

  4. Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji nagrań.

  5. Sporządzanie protokołów z przesłuchania nagrań na żądanie przełożonych.

  6. Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.

  7. Przetwarzanie i gromadzenie danych w systemie PRIM.

  8. Przetwarzanie i gromadzenie danych w systemie SESPol.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie i sztuczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek 4 kondygnacyjny. Praca wykonywana na parterze /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1.070 kwoty bazowej -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2005,01 zł brutto.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

wykształcenie: średnie

staż pracy:  18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U z 2008 r., nr 227,
    poz. 1505 z późn. zm.) (rozdział I-IX);

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267) /Dział I - rozdział 7, 10/;

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228) /rozdział 1, 5, 7/;

  • znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji;

  • znajomość przepisów zarządzenia nr 1147 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 września 2011 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji;

  • znajomość przepisów zarządzenia nr 1100 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 grudnia 2006 roku w sprawie zasad prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych;

  • biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;

  • umiejętność redagowania pism.

dodatkowe

  • umiejętność szybkiego wdrażania się w obsługę systemów i programów komputerowych;

  • doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy;

  • dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach.

Termin składania dokumentów: 18.11.2013 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

z dopiskiem

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6 / 2013” inspektor MS

Inne informacje:

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 07.11.2013
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry