Oferta zatrudnienia na stanowisku inspektora w Zespole ds Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie - oferta nr 6/2013
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektora
w Zespole do spraw Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Sztab Policji KMP w Szczecinie
ul. Piotra i Pawła 4/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Administrowanie systemem rejestracji korespondencji radiowej i telefonicznej.
-
Odnajdywanie, zabezpieczanie i zgrywanie służbowych rozmów radiowych i telefonicznych.
-
Prowadzenie odsłuchu rejestrowanej korespondencji.
-
Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji nagrań.
-
Sporządzanie protokołów z przesłuchania nagrań na żądanie przełożonych.
-
Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.
-
Przetwarzanie i gromadzenie danych w systemie PRIM.
-
Przetwarzanie i gromadzenie danych w systemie SESPol.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 4 kondygnacyjny. Praca wykonywana na parterze /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1.070 kwoty bazowej -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2005,01 zł brutto.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie
staż pracy: 18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U z 2008 r., nr 227,
poz. 1505 z późn. zm.) (rozdział I-IX); -
znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267) /Dział I - rozdział 7, 10/;
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228) /rozdział 1, 5, 7/;
-
znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji;
-
znajomość przepisów zarządzenia nr 1147 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 września 2011 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji;
-
znajomość przepisów zarządzenia nr 1100 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 grudnia 2006 roku w sprawie zasad prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych;
-
biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;
-
umiejętność redagowania pism.
dodatkowe
-
umiejętność szybkiego wdrażania się w obsługę systemów i programów komputerowych;
-
doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopie świadectw pracy;
-
dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach.
Termin składania dokumentów: 18.11.2013 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6 / 2013” inspektor MS
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.