Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora Zesołu ds Administracyjno Gospodarczych KP Szczecin Nad Odrą KMP w Szczecinie
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych Komisariatu Policji Szczecin Nad Odrą
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Komisariat Policji Szczecin Nad Odrą
71-110 Szczecin
ul. Bardzińska 1 A
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym faktur i rachunków dotyczących jednostki w celu ich zdania do rozliczenia,
•nadzorowanie pracy sprzątaczek i konserwatora,
•bieżące zaopatrywanie jednostki w materiały i sprzęt wyposażeniowy,
•prowadzenie magazynu jednostki oraz ewidencji sprzętu będącego na stanie jednostki,
•wypłata należności finansowych dla pracowników oraz funkcjonariuszy,
•sporządzanie listy obecności i wykazów godzin przepracowanych przez pracowników cywilnych,
•rozliczanie uprawnionych funkcjonariuszy do otrzymania zwrotu kosztów przejazdów z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby oraz rozliczanie delegacji,
•nadzór nad eksploatacją i konserwacją siedziby komisariatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
•znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
•znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rchunkowości / w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej/,
•znajomość rozporządzenia MSW i A z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe,
•umiejętność biegłej obsługi komputera,
•umiejętność redagowania pism.
wymagania dodatkowe
•preferowane posiadanie wyższego wykształcenia,
•znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej,
•umiejętność pracy w zespole,
•samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•życiorys i list motywacyjny
•oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
•oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
•oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
•kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
•kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
•kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy
Termin składania dokumentów:
03-10-2011
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem " oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2011 inspektor KP Szczecin Nad Odrą"
Inne informacje:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikcyjnej. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postepowania rerutacyjnego bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole naboru sa niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziałe Kadr i Szkolenia KMP przed upływem tego terminu. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przed upływem ww terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 91-82-13-183.
--------------------------------------------------------------------------------