Oferta zatrudnienia na umowę zastępstwo na stanowisku specjalisty Wydziału Kadr i Szkolnia KMP w Szczecinie- oferta 2/2014
OGŁOSZENIE
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje kandydatów na stanowisko
specjalisty
Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy;
KMP w Szczecinie
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów.
1.Prowadzenie akt osobowych policjantów.
2.Sporządzanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych w związku z awansem, zwolnieniem ze służby itp.
3.Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie stosunku służbowego policjantów.
4.Sporządzanie opinii o przebiegu służby policjantów na żądanie funkcjonariuszy i innych instytucji.
5.Gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie przełożonym danych dotyczących sytuacji kadrowej.
6.Aktualizacja regulaminów organizacyjnych.
7.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej policjantów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Praca wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 – 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Występują częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Brak infrastruktury techniczno-sanitarnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na pierwszym piętrze / brak wind/.
Wymagania związane ze stosunkiem pracy
Niezbędne
wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-prawnym.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 4 lat stażu pracy w administracji publicznej lub powyżej 1 roku stażu pracy w obszarze kadr.
Pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów:
1. ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (t. jedn. Dz.U. z 2011. Nr 287, poz. 1687 z późn. zm.) - Rozdział 5,6,9;
2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.) – Dział I, II, VII;
3.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie szczegółowych zasad otrzymywania wysokości uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat, od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego (Dz. U. z 2001r. Nr 152, poz. 1732 z późn. zm.);
4.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. z 2013r. poz. 644);
5.ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. jedn. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn zm.) – Dział VIII;
6.ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008r. nr 227 poz. 1505 z późn. zm.) - Rozdział 1 – 9.
wymagania dodatkowe
umiejętność redagowania pism,
umiejętność obsługi komputera /system operacyjny Windows, program MS Office/.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-życiorys i list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,
-kopie zaświadczeń potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Termin składania dokumentów: 14 kwietnia 2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA
UL. KASZUBSKA 35
70 - 227 SZCZECIN
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/ 2014” Specjalista WKiS
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.