Archiwum ogłoszeń z 2015 roku

Oferta zatrudnienia na stanowisko specjalisty Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie /umowa zastępstwo/ - oferta 2/2015


OGŁOSZENIE
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE
poszukuje  kandydatów na stanowisko

specjalisty
 Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie
 

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy-
Wydział Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie
71-165 Szczecin
ul.  Mickiewicza 161

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów.

1.Prowadzenie akt osobowych policjantów.
2.Sporządzanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych w związku z  
   awansem, zwolnieniem ze służby itp.
3.Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie stosunku służbowego policjantów.
4.Sporządzanie opinii o  przebiegu służby policjantów na żądanie funkcjonariuszy i innych instytucji. 
5.Gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie przełożonym danych dotyczących sytuacji kadrowej.
6.Aktualizacja regulaminów organizacyjnych.
7.Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej policjantów.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku, w godzinach  7,30 – 15,30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Występują częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z  interesantami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Miejsce  i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
 
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na drugim piętrze / brak wind /.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
mnożnik 1.200 kwoty bazowej  - wynagrodzenie zasadnicze w wysokości  2,248,61zł

Wymagania związane ze stosunkiem pracy
Niezbędne

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-prawnym.

doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 4 lat stażu pracy w administracji publicznej lub  1 rok w obszarze kadr.

Pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów:

1.ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (t. jedn. Dz.U. z 2011. Nr 287, poz. 1687 z późn. zm.)   - Rozdział 5,6,9;
2.ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 267 z 
   późn. zm.) – Dział I, II, VII;
3.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie szczegółowych zasad
   otrzymywania wysokości  uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat,
   od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego    (Dz. U. z 2001r. Nr 152, poz. 1732 z późn. zm.);
4.rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków  
   oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. z 2013r. poz. 644);
5.ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. jedn. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn zm.) –   Dział VIII;   
6.ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2008r. nr 227 poz. 1505 z późn. zm.) - Rozdział 1 – 9.

wymagania dodatkowe:
 
  umiejętność redagowania pism,
  umiejętność obsługi komputera /system operacyjny Windows, program MS Office/,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 - życiorys i list motywacyjny,
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 - oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
   skarbowe,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o  posiadaniu obywatelstwa
   polskiego,
 - kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy oraz wymagane umiejętności.

Termin składania dokumentów:   16.01.2015  r.

Miejsce składania dokumentów:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA                                                    
UL. KASZUBSKA 35
70 - 227 SZCZECIN
z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr   2/ 2015” Specjalista WKiS


Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:  91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

 

Metryczka

Data publikacji : 10.01.2015
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry