Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora w Zespole Administracyjno-Gospodarczym KP Szczecin Pogodno KMP w Szczecinie-oferta 4/2015
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektora
w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komisariatu Policji Szczecin Pogodno KMP w Szczecinie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Komisariat Policji Szczecin Pogodno
71-165 Szczecin
ul. Mickiewicza 161
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1.Terminowe rozliczanie rachunków i faktur dotyczących administrowania obiektem oraz za czynności procesowe.
2.Prowadzenie ewidencji sprzętu: łączności, kwaterunku, kulturalno-oświatowego, mundurowego, techniki biurowej i policyjnej.
3.Zaopatrywanie jednostki w sprzęt, narzędzia, środki czystości i druki resortowe.
4.Prowadzenie kasy jednostki - pobieranie gotówki z kasy KMP w Szczecinie, wypłacanie i przyjmowanie.
5.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiłków regeneracyjnych i napojów.
6.Bieżący nadzór nad pracą sprzątaczek i konserwatora.
7.Administrowanie obiektem, zgłaszanie do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP niezbędnych do wykonywania prac remontowych, zlecanie napraw sprzętu będącego w użytkowaniu komisariatu.
8.Prowadzenie biblioteki komisariatu z przyjęciem odpowiedzialności materialne za powierzone mienie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,155 kwoty bazowej -wynagrodzenie zasadnicze w wysokości brutto 2164,29 zł.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie.
staż pracy: 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
1.znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t. jedn. Dz. U. z 2014, poz.1111 ze zm) rozdział 1-9;
2.znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 330 ze zm) w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej, rozdział 2,
3.znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 191, poz. 1598 ze zm);
4.umiejętność redagowania pism.
dodatkowe
preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym, technicznym, administracyjnym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy.
Termin składania dokumentów: 24 kwietnia 2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2015 inspektor KP Pogodno
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.