oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Kadr i Szkoleniai KMP w Szczecinie -umowa zastępstwo oferta nr 4/2016
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora
w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie.
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej*
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Kompleksowa obsługa programu „Płatnik” w tym zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz przeprowadzanie korekt zgłoszonych
do ubezpieczenia pracowników i funkcjonariuszy KMP w Szczecinie.
2.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przynależności do Narodowego Funduszu Zdrowia.
3.Wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie policjantów i pracowników cywilnych.
4.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów wypoczynkowych i dodatkowych kadry kierowniczej i funkcjonariuszy
Wydziału Kadr i Szkolenia.
5.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów KMP w Szczecinie oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych w
tym zakresie.
6.Sporządzanie zestawień policjantów przebywających na zwolnieniach lekarskich do Wydziału Finansów KWP w Szczecinie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7,30-15,30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na II piętrze / brak podjazdu i wind/.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia: wynagrodzenie brutto w wysokości 2368 zł.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie profilowane o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-biurowym.
staż pracy: 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi programu „Płatnik”,
- znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych ( tekst jednolity
Dz.U z 2015r., poz. 121 ze zm.),
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze
środków publicznych – dział IV ( tekst jednolity Dz.U z 2015r, poz 581 ze zm)
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2009 r. w sprawie
określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych
raportów miesięcznych i imiennych raportów korygujących, zgłoszeń płatnika, deklaracji rozliczeniowych,
deklaracji rozliczeniowych korygujących,zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub w
szczególnym charakterze oraz innych dokumentów. (Dz.U z 2014r, poz.1844 ze zm.)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej - rozdział 1-9
/ Dz.U z 2014 r. poz. 1111 z późn. zm.
dodatkowe
zdolność do analitycznego myślenia,
umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl
ne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiada
niu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej.
Termin składania dokumentów: 08.03.2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4 / 2016 ” starszy inspektor WKiS
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.