Archiwum ogłoszeń z 2016 roku

oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Kadr i Szkoleniai KMP w Szczecinie -umowa zastępstwo oferta nr 4/2016


                                   KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
                   Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:    
                                                     starszego inspektora

                                 w  Wydziale Kadr i Szkolenia  KMP w Szczecinie. 
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej*
Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1
 Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział  Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Kompleksowa obsługa programu „Płatnik” w tym zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz przeprowadzanie korekt  zgłoszonych   
    do ubezpieczenia pracowników i funkcjonariuszy KMP w Szczecinie.
2.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przynależności do Narodowego Funduszu Zdrowia.
3.Wydawanie zaświadczeń  potwierdzających zatrudnienie policjantów i pracowników cywilnych.
4.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów wypoczynkowych i dodatkowych kadry kierowniczej i funkcjonariuszy
    Wydziału Kadr i Szkolenia.  
5.Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich policjantów KMP w Szczecinie oraz sporządzanie   sprawozdań statystycznych  w
   tym zakresie.
6.Sporządzanie zestawień policjantów przebywających na zwolnieniach lekarskich do Wydziału Finansów KWP w Szczecinie.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w  siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach 7,30-15,30  przy  stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie  naturalne i sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na II piętrze / brak podjazdu i wind/.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia:  wynagrodzenie brutto w wysokości  2368 zł.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie:   średnie profilowane o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, kancelaryjno-biurowym.
staż pracy: 1,5 roku stażu pracy w administracji publicznej.


pozostałe wymagania niezbędne:   
- znajomość obsługi programu „Płatnik”,
- znajomość  ustawy z dnia 13 października 1998r. o  systemie ubezpieczeń społecznych ( tekst jednolity   
   Dz.U z  2015r., poz. 121 ze zm.),
- znajomość  ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o   świadczeniach opieki  zdrowotnej finansowanych ze  
  środków publicznych  – dział IV ( tekst jednolity Dz.U z 2015r, poz 581 ze zm)                                                                                                                                                                                  
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2009 r. w sprawie  
  określenia wzorów zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, imiennych  
  raportów miesięcznych i imiennych raportów korygujących, zgłoszeń płatnika, deklaracji rozliczeniowych,
  deklaracji rozliczeniowych korygujących,zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub w
   szczególnym charakterze oraz innych dokumentów. (Dz.U z  2014r, poz.1844 ze zm.)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej - rozdział 1-9
  / Dz.U z 2014 r. poz. 1111 z późn. zm.
                    dodatkowe

zdolność do analitycznego myślenia,
umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-         życiorys i list motywacyjny;
-         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
-         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśl­  
          ne przestępstwo skarbowe;
-         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­
           niu obywatelstwa polskiego.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-        kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku  stażu pracy w administracji publicznej.
Termin składania dokumentów:  08.03.2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr    4 / 2016 ”   starszy inspektor WKiS
Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,  przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
           
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.
 

Metryczka

Data publikacji : 03.03.2016
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry