Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Statystyki Przestępczości KP Szczecin - Niebuszewo KMP w Szczecinie -oferta nr 2/2017- umowa zastępstwo


                                                                                    OGŁOSZENIE
                                                           KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE
                                                                       poszukuje  kandydatów na stanowisko

                                                                                       inspektora
 Zespołu Statystyki Przestępczości Komisariatu Policji Szczecin-Niebuszewo

 
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymiar etatu:  1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji Szczecin-Niebuszewo
Al. Papieża Jana Pawła II 37
70-445 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, rejestrowanie i wydawanie dowodów.
2. Współpraca z Sądami, Prokuraturą i Urzędami Skarbowymi w sprawie przekazywania i przepadku dowodów rzeczowych.
3. Prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich policjantów.
4. Sporządzanie list obecności funkcjonariuszy, nadzór nad listami oraz ich archiwizowanie.
5. Prowadzenie rejestru pieczątek i referentek.
6. Obsługa sekretariatu Komendanta w razie nieobecności jednej z sekretarek.
 
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku, w godzinach  7,30 – 15,30, sporadycznie związana jest z wyjazdami do Urzędu Skarbowego lub Prokuratury. Praca wymaga sprawności fizycznej oraz wysiłku przy przemieszczaniu dowodów rzeczowych.

Miejsce  i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
 
Budynek 3 kondygnacyjny, brak podjazdu dla wózków przy głównym wejściu do urzędu. Praca wykonywana w biurze na I piętrze oraz w magazynach usytuowanych na poziomie piwnicznym. Brak wind w budynku.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia :
 wynagrodzenie w wysokości brutto - 2333 zł

Wymagania związane ze stosunkiem pracy
Niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.


Pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów:

- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. , poz. 1345 z późn. zm.), rozdział I – IX,
- Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. , poz. 922  z    późn. zm.),
- Znajomość podstawowych zasad pracy w magazynie,
- Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.


wymagania dodatkowe
 
 - umiejętność obsługi komputera /system operacyjny Windows, program MS Office/,
 - umiejętność redagowania pism,
 - samodzielność i dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 -życiorys i list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
  przestępstwo skarbowe,
-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o  posiadaniu  
  obywatelstwa polskiego,
 -kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy.


Termin składania dokumentów:   06.06.2017 r.


Miejsce składania dokumentów:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA                                                    
ul. KASZUBSKA 35
70 – 227 SZCZECIN
z dopiskiem  „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  2/ 2017  -  Inspektor Zespołu Statystyki Przestępczości Komisariatu Policji Szczecin – Niebuszewo”.
Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,  przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.  
 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:  91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

 

Metryczka

Data publikacji : 31.05.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
do góry