oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta ds.łączności KMP w Szczecinie - oferta nr 12/2018
oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta ds.łączności KMP w Szczecinie - oferta nr 12/2018
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
ds. łączności radiowej i przewodowej
w Referacie Łączności i Informatyki KMP w Szczecinie
Wymiar etatu 1
stanowiska 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce pracy:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY:
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewienie sprawości technicznej systemów łączności radiowej i przewodowej wykorzystywanej w KMP w Szczecinie oraz podległych jednostkach.
- Współpraca z WŁiI KWP w Szczecinie na obszarze ustaleń do administrowania systemem TETRA oraz centrali telefonicznych w KMP w Szczecinie oraz podległych jedostkach.
- Wykonywanie napraw własnych (w miarę możliwości technicznych) sprzętu łączności radiowej i przewodowej w KMP w Szczecinie oraz podległych jednostkach.
- Praca na Wysuniętym Stanowisku Dowodzenia w czasie trwania imprez masowych bądź podczas prowadzonych zabezpieczeń w celu właściwego funkcjonowania jednostki.
- Wykonywanie rozbudowy sprzętu w niezbędnym zakresie.
- Wykonywanie niezbędnych zmian oprogramowania systemów i aplikacji oraz niezbędnych kopii zapasowych.
- Nadzorowanie obiegu sprzętu przekazywanego do firm świadczących serwis.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji jawnej oraz niejawnej związanej z działaniem komórki organizacyjnej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowanie: łączność, teleinformatyka, telekomutacja, elektronika itp.
- Posiadanie prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie posiadanych uprawnień ( prawo jazdy ).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli "poufne" wystawione przez Policję, ABW, SKW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 24 września 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 12/2018 st. referent RŁiI"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35, e-mail:kmpszczecin@sc.policja.gov.pl; tel sekretariat 91 82 13505.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 91 82 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 2273,16 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.