oferta zatrudnienia na stanowisko specjalisty Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie- oferta 4/2019
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
WYMIAR ETATU 1
STANOWISKA 1
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Zespołu do spraw Profilaktyki Społecznej Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
SzczecinADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinieul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 1 piętrze, możliwy wjazd windą.
Kontakty z urzędami, praca poza siedzibą urzędu.
ZAKRES ZADAŃ
- Inspirowanie działań w zakresie realizacji zadań z zakresu inżynierii ruchu drogowego.
- Prowadzenie systematycznego nadzoru nad właściwym oznakowaniem prowadzonych robót drogowych na terenie miasta Szczecin.
- Występowanie z wnioskami do zarządców dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa w miejscach zagrożonych wypadkami drogowymi.
- Opiniowanie stałych i czasowych projektów zmian organizacji ruchu.
- Dokonywanie lustracji oznakowania dróg wspólnie z przedstawicielami organu zarządzającego ruchem na terenie miasta.
- Wykonywanie zadań służących zapewnieniu bezpieczeństwa ruchu drogowego, w ramach bieżących działań wydziału.
- Udział w spotkaniach dotyczących bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego na terenie miasta Szczecin.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze związanym z inżynierią ruchu drogowego.
- Znajomość Ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. (Dz. U. Z 2018r. poz. 2068 ze.zm.) - art 8
- Znajomość Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U.z 2017 poz.784).
- Znajomość Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2019 poz. 454).
- Znajomość Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003 nr 220 poz. 2181 z ze zm.).
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559) - Rozdział 1-9.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zm.).
- Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018r. poz. 1900 ze zm.).
- Umiejętność biegłej obsługi komputera.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- posiadanie prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i dobra organizacja pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 6 miesięczne doświadczenie w obszarze związanym z inżynierią ruchu drogowego.
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kat. B.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08 maja 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem:
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 4/2019 - specjalista WRD
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 91 82 13505.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 91 82 13175, e-mail: iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane