oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KP Dąbie KMP w Szczecinie - oferta nr 5/2019
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Komendant Miejski Policji W Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
Zespołu Statystyki Przestępczości
Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego Komisariatu Policji Szczecin Dąbie
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji Szczecin-Dąbie
ul. Pomorska 15
70-812 Szczecin
WARUNKI PRACY:
Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 1 piętrze, brak wjazdu windą.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
1. Prowadzenie rejestracji postępowań przygotowawczych w Rejestrze Śledztw i Dochodzeń.
2.Prowadzenie statystycznych zestawień postępowań wszczętych i zakończonych, będących w prowadzeniu KP Szczecin Dąbie KMP w Szczecinie oraz czynów wykrytych.
3.Prowadzenie dokumentacji czynności sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia.
4.Wykonywanie sprawdzeń dla innych jednostek, Prokuratury oraz instytucji współdziałających w zakresie prowadzonych lub merytorycznie zakończonych spraw.
5.Bieżąca współpraca z Zespołem Nadzoru i Statystyki Przestępczości Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Szczecinie oraz czynne uczestnictwo w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559) - Rozdział 1-9.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zm.).
- znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez organy Policji, ABW lub SKW albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
dodatkowe
- umiejętność obsługi komputera /system operacyjny Windows, program MS Office/,
- umiejętność redagowania pism,
- samodzielność i dobra organizacja pracy.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- cv i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
-
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
TERMIN I MEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do :27 maja 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem:
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 5/ 2019 - inspektor Zespołu Statystyki Przestępczości WDŚ Komisariatu Policji Szczecin Dąbie”.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 91 82 13505.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Komendzie Miejskiej Policji w Szczecinie:
tel. 91 82 13175, e-mail: iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl.
Cel przetwarzanania danych: przeprowadznie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żadania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 26 i nast. ustawy
z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenia dla zatrudnionej osoby: 2573 zł. brutto
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 91-82-13-195 lub 91-82-13-183.