oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie- oferta 3/2020
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor
Wydział Administracyjno - Gospodarczy KMP w Szczecinie
WYMIAR ETATU-1
STANOWISKA-1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
SzczecinADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinieul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny , możliwy wjazd windą, praca wykonywana w biurze na 3 piętrze.
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z eksploatacją pojazdów służbowych, m.in. dowodów technicznych, książki pracy sprzętu transportowego, rejestru pojazdów, protokołów przekazania sprzętu transportowego, książek gwarancyjnych oraz wystawianie zleceń na wykonanie obsługi technicznej lub naprawy bieżącej.
- Przygotowywanie, wydawanie i rozliczanie książek pracy pojazdów oraz agregatów garnizonu szczecińskiego.
- Opracowywanie miesięcznych planów obsługi technicznej oraz badań technicznych dla wszystkich pojazdów KMP w Szczecinie.
- Prowadzenie rejestru i całości spraw związanych z wystawianiem skierowań na badania lekarskie osób ubiegających się o upoważnienie lub zezwolenie do prowadzenia pojazdów służbowych celem zapewnienia ciągłości posiadanych uprawnień.
- Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją, sprawnością, estetyką i wyposażeniem służbowego sprzętu transportowego garnizonu szczecińskiego celem zachowania stałej sprawności pojazdów.
- W oparciu o obowiązujące przepisy, stałe analizowanie potrzeb transportowych jednostek oraz komórek organizacyjnych KMP w Szczecinie pod kątem ilości samochodów, ich stanu technicznego, czasu przebywania pojazdów w naprawie i stopnia przydatności do dalszej eksploatacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowane
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w obszarze gospodarki transportowej;
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 265) - Rozdział 1-9.
- Znajomość Zarządzenia nr 65 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 listopada 2018 r., w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji;
- Znajomość Zarządzenia nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 maja 2000 r., w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji (Dz.Urz.KGP nr 4 poz.39 ze zm.).
- Znajomość Zarządzenia Nr 9 Komendanta Głównego Policji z dnia 05 maja 2015 r., w sprawie norm wyposażenia jednostek i komórek organizacyjnych Policji oraz policjantów w sprzęt transportowy (Dz.Urz.KGP z 2015 r. poz. 29 ze zm.)
- Znajomość Ustawy o kierujących pojazdami z dnia 05 stycznia 2011 r. ( Dz.U. 2011 Nr 30, poz. 151 ze zm.) - Rozdziały 2,12,13,16.
- Znajomość Zarządzenia nr 66 Komendanta Głównego Policji z dnia 09 października 2014 r., w sprawie szczegółowych zasad użytkowania materiałów pędnych i smarów w Policji (Dz.Urz.KGP z 2014 r. poz. 130) – Rozdziały 1-4;
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „Poufne” wystawione przez Policję, ABW, SKW lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność redagowania pism oraz argumentowania,
- dyspozycyjność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16 czerwca 2020 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2020 – starszy inspektor WAG
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie. Szczecin, ul. Kaszubska 35, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl tel sekretariat 47 78 13505.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 47 78 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane