Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie- oferta 18/2022

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszego inspektora
Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymiar etatu:                         1

Liczba stanowisk pracy:         1

Adres urzędu:

Komenda  Miejska Policji w Szczecinie

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów.
  2. Sporządzanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień i innych aktów administracyjnych w związku z np. awansem, zwolnieniem ze służby.
  3. Wykonywanie czynności związanych ze zwalnianiem ze służby policjantów, kompletowanie.
  4. Udzielanie kierownikom jednostek i komórek organizacyjnych KMP w Szczecinie informacji.
  5. Prowadzenie akt osobowych policjantów.
  6. Sporządzanie opinii o przebiegu służby policjantów na żądanie funkcjonariuszy i instytucji.
  7. Gromadzenie, aktualizowanie danych dotyczących sytuacji kadrowej – liczby wakatów,  postępowań, rozmów dyscyplinujących, karanych dyscyplinarnie, terminów opinii służbowych.
  8. Prowadzenie książki etatowej.

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STOSUNKIEM PRACY: NIEZBĘDNE

  • wykształcenie:  średnie profilowane
  • doświadczenie zawodowe:  ponad 1,5 roku w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze kadr
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”  wydane przez organy Policji, ABW lub SKW  albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • umiejętność redagowania pism
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 6 kwietnia 1990r. o Policji (Dz.U. z 2021. poz. 1882 z późn. zm.) - Rozdział 5,6,9;
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz.735 z późn. zm.) – Dział I, II, VII;
  • Znajomość przepisów:  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 grudnia 2001r. w sprawie szczegółowych zasad otrzymywania wysokości uposażenia zasadniczego policjantów, dodatków do uposażenia oraz ustalania wysługi lat, od której jest uzależniony wzrost uposażenia zasadniczego (Dz. U. z 2015r. poz. 1236 z późn. zm.);
  • Znajomość przepisów: rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów (Dz. U. z 2013r. Poz. 644 z późn. zm.);
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 poz. 1510) – Dział VIII
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691)

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  1. cv i list motywacyjny
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  3. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze kadrowym
  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  5. oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  6. oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  7. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW  albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych do celów  rekrutacji

WARUNKI  PRACY:

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 2 piętrze.

TERMIN I MEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 9 grudnia 2022 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Miejska Policji w Szczecinie

            Wydział Kadr i Szkolenia

            ul. Kaszubska 35

            70-227 Szczecin

            z dopiskiem:

            Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 18/2022 – starszy inspektor WKiS

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 47 78 13505
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 47 78 13175, e-mail: iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.                          

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla zatrudnionej osoby: 3656,92  zł. + dodatek za wysługę lat.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47 78-13-195 lub 47 78-13-183.

Metryczka

Data publikacji : 02.12.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry