Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta Jednoosobowe Stanowisko do spraw Przetwarzania Materiałów Niejawnych Komisariatu Policji Szczecin Nad Odrą KMP w Szczecinie. KMP w Szczecinie- oferta 8/2023

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

st. referenta

Jednoosobowe Stanowisko do spraw  Przetwarzania Materiałów Niejawnych Komisariatu Policji Szczecin  Nad Odrą KMP w Szczecinie.

wymiar etatu: 1

liczba stanowisk pracy: 1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Szczecin
 
ADRES URZĘDU:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji Szczecin Nad Odrą
ul. Bardzińska 1 A
71-710 Szczecin

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne  i sztuczne. Budynek 4 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na 3 piętrze, brak wjazdu windą.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rejestrowanie i ewidencjonowanie dokumentów niejawnych.
  • Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek dokumentów niejawnych, zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Prowadzenie  i aktualizacja ewidencji obowiązujących aktów prawnych zawierających informacje niejawne.
  • Kompletowanie dokumentów niejawnych w celu ich przekazania do archiwum lub brakowania.
  • Prowadzenie corocznej inwentaryzacji  dokumentów niejawnych.
  • Archiwizowanie zakończonych akt operacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie 
  • doświadczenie zawodowe : 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego  w  administracji  publicznej.
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691 ze zm.).
  • znajomość ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r.  o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.  z 2023 r., poz. 756).
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych ( Dz.U. 2017, poz. 1558).
  • znajomość zarządzenia nr 2020 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przechowywania informacji niejawnych oraz doboru  i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz.U. KGP z 2011.1.5. ze zm).            
  • znajomość rozporządzenia Prezesa RM z dnia 22 grudnia 2011 r w sprawie sposobu oznaczania materiałów i  umieszczania na nich klauzuli tajności  (Dz.U. Nr 288, poz.1692).
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „ściśle tajne”  wystawione przez Policję, ABW, SKW lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
  • cv i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe  w administracji publicznej
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW  albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych do celów  rekrutacji
  • oświadczenie że okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.  nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa lub byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  • Dokumenty należy złożyć do: 21 lipca 2023 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin 
    z dopiskiem

    "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  8/2023 – starszy referent KP Szczecin Nad Odrą"

    INNE INFORMACJE:

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenia dla zatrudnionej osoby: 3600 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
47-78-13-195 , 47-78-13-183.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 47-78-13505
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 47 78 13175; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 11.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry