oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora Zespołu do spraw Organizacji Służby Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie- oferta 1/2024

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Zespołu do spraw Organizacji Służby 

Wydziału  Ruchu Drogowego KMP w Szczecinie.

wymiar etatu: 1

liczba stanowisk pracy: 1
 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Szczecin
 
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne   i sztuczne. Budynek 4 kondygnacyjny, praca wykonywana w biurze na parterze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań szkodowych związanych z likwidacją szkód ujawnionych w mieniu Skarbu Państwa będących w dyspozycji wydziału.
  • Kierowanie wniosków o ocenę stanu zdrowia kierowców.
  • Ustalanie danych osobowych w kartotece kierowców w celu identyfikacji danych.
  • Prowadzenie rejestrów postępowań administracyjnych i wydanych skierowań.
  • Sporządzanie zestawień statystycznych dla potrzeb wydziału.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Policji.
  • Przygotowanie wytworzonej dokumentacji w celu archiwizacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie 
  • doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2022r. poz. 1691 ze zm.)
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych    (Dz.U. Z 2019 r. poz. 1781).
  • Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz.1047 z późn. zm.).
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U.  z 2023 r. poz. 622 z późn. zm.).
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”  wydane przez organy Policji, ABW lub SKW  albo złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
  • cv i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe  w administracji publicznej
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie  o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW  albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  danych osobowych do celów  rekrutacji
  • oświadczenie że okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.  nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa lub byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 4 marca 2024 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

lub za pośrednictwem epuap: /KMPSzczecin/SkrytkaESP

z dopiskiem

"Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2024–  st.inspektor WRD"

INNE INFORMACJE:

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenia dla zatrudnionej osoby: 4984,76 zł zł brutto + dodatek za wysługę lat.
47-78-13-195 , 47-78-13-183.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 47-78-13505
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 47 78 13522; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 22.02.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry