oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta Zespołu Stanowisko Kierowania Wydziału Sztab Policji KMP w Szczecinie- oferta 4/2024

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszego referenta

Zespołu Stanowisko Kierowania Wydziału Sztab Policji KMP w Szczecinie.

wymiar etatu: 1

liczba stanowisk pracy: 1
 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Szczecin
 
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w siedzibie jednostki od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30, przy czym na wymienionym stanowisku dopuszczalne jest wprowadzenie równoważnego systemu czasu pracy w przedłużonym dobowym wymiarze czasu pracy tj. do 12 godzin. Przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 4 kondygnacyjny. Praca wykonywana na parterze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynacja oraz prowadzenie gospodarki sprzętowo - materiałowej i kwaterunkowej Wydziału Sztab Policji KMP w Szczecinie.
  • Obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta Szczecin jak również kamer Mobilnego Centrum Monitoringu.
  • Przygotowanie, nagrywanie na nośnikach oraz wysyłanie korespondencji dotyczącej informacji pozyskanych z monitoringu wizyjnego miasta oraz innych dokumentów wytworzonych przez Wydział Sztab Policji do innych jednostek organizacyjnych Policji, sądów i innych instytucji poza policyjnych.
  • Magazynowanie i archiwizacja nagranych nośników elektronicznych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
  • Obsługa systemów informatycznych Policji – przekazywanie uzyskanych informacji do innych jednostek organizacyjnych Policji, sądów i innych instytucji poza policyjnych.
  • Zapewnienie poprawności funkcjonowania obiegu informacji wśród policjantów i pracowników Wydziału, zapoznawanie z bieżącymi poleceniami, przepisami i wytycznymi.
  • Koordynacja oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników Wydziału Sztab Policji KMP w Szczecinie.
  • Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych oraz archiwizacyjnych Wydziału Sztab Policji KMP w Szczecinie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie 
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji  publicznej lub 1 rok na podobnym stanowisku.
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) /Dział I - rozdział 7, 10;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024r., poz. 632 ze zm.) /rozdział 1, 5, 7/;
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 grudnia 2016 r. (Dz.Urz. KGP 2023 r. poz. 84) w sprawie planowania strategicznego oraz systemu kontroli zarządczej w Policji;
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 37 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.Urz. KGP 2020 r. poz. 67) w sprawie metod i form sprawozdawczości w Policji;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. 2024r. poz.145);
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. 2023 poz. 616).
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „Poufne”  wystawione przez Policję, ABW, SKW lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzający doświadczenie zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydana przez organy Policji, ABW lub SKW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie że okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.  nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa lub byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
  • Dokumenty należy złożyć do: 15 lipca 2024 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin 

lub za pośrednictwem epuap: /KMPSzczecin/SkrytkaESP

z dopiskiem
"Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr  4/2024 – starszy referent  Wydziału Sztab Policji"

INNE INFORMACJE:
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumenetu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 4731,37 zł. + dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47-78-13-195 lub 47-78-13-183.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Szczecinie z siedzibą przy ul. Kaszubskiej 35, 70-227 Szczecin, e-mail: kmpszczecin@sc.policja.gov.pl. tel. sekretariat 47-78-13505
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Szczecin, ul. Kaszubska 35, tel. 47 78 13522; e-mail:iod.kmp.szczecin@sc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 04.07.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Lipka
do góry