Archiwum ogłoszeń 2010 roku

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE poszukuje kandydata na stanowisko starszego inspektora ds administracyjnych Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie

  1. KOMENDANT MIEJSKI POLICJI W SZCZECINIE

poszukuje kandydata na stanowisko

starszego inspektora ds administracyjnych

Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie

 

Liczba lub wymiar etatu: 1- umowa zastępstwo.

 

Główne obowiązki:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką nieruchomościami KMP w Szczecinie,

  • planowanie i sporządzanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt wyposażeniowy jednostki,

  • koordynowanie nad przeprowadzanymi remontami w jednostkach organizacyjnych KMP
    w Szczecinie,

  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach,

  • zlecanie napraw konserwatorom i kontrolowanie ich wykonania,

  • prowadzenie ewidencji sprzętu .

 

Wykształcenie : średnie profilowane

 

Wymagania konieczne:

 

  • 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej / Dz.U z 2008r., nr 227, poz 1505 ze zmianami/,

  • umiejętność biegłej obsługi komputera,

  • umiejętność redagowania pism i sporządzania planów,

  • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej.

 

Wymagania pożądane:

  • umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys /CV/ i list motywacyjny.

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

kopie świadectw pracy i zaświadczeń.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie urzędu lub przesłać do dnia 22.11.2010r. pod adresem:

 

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. KASZUBSKA 35

70 - 227 SZCZECIN

z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2010.

 

Inne informacje:

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i / lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu dwóch tygodni po zakończeniu rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91- 82-13-183.

Metryczka

Data publikacji : 17.11.2010
Data modyfikacji : 23.11.2010
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marcin Kowalik
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Kowalik Referat Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Kowalik
do góry