Komendant Miejski Policji w Szczeciie ogłasza nabór na stanowisko starszego inspektora Wydziału Administracyjno - Gospodarczego KMP w Szczecinie- nabór w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
Wydziału Administracyjno-Gospodarczego
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Szczecin
Komenda Miejska Policji
70-227 Szczecin
ul. Kaszubska 35
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynacja terminowości i prawidłowości opłacania faktur i rachunków wpływających do Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie,
- rejestrowanie, sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkwym, potwierdzanie sald i wyjaśnianie wezwań do zapłaty,
- prowadzenie korespondencji wynikającej z zakresu obowiązków z kontrahentami, biegłymi tłumaczami i ekspertami,
- prowadzenie rejestru dopłat do wypoczynku funkcjonariuszy, sprawdzanie i przekazywanie do wypłaty,
- realizacja czynności wynikających z zakresu zadań kasjerki KMP w Szczecinie na czas jej nieobecności,
- współpraca i prowadzenie dokumentacji z Urzędem Miasta i Gminy Szczecin w zakresie pozyskiwania funduszy z wieloletniego programu inwestycyjnego,
- rozliczanie uprawnionych funkcjonariuszy do otrzymania zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby oraz rozliczanie delegacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doswiadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej /Dz. U Nr 227, poz. 1505 ze zm./
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm./, w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 04 marca 2002 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących policjantom oraz członkom ich rodzin,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- umiejętność redagowania pism.
wymagania dodatkowe
- preferowane posiadanie wyższego wykształcenia,
- doświadczenie zawodowe w komórkach finansowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy.
Termin składania dokumentów:
- 22-11-2011
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2011" starszy inspektor Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Szczecinie.
Inne informacje:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole naboru są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście przed upływem ww. terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-82-13-183 lub 91-82-13-195.