Archiwum ogłoszeń z 2015 roku

oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Sztabu Policji KMP w Szczecinie - oferta nr 7/2015 .

                                    KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE

Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:

                                                        inspektora

w Zespole do spraw Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

 

Miejsce wykonywania pracy:

Sztab Policji KMP w Szczecinie

ul. Piotra i Pawła 4/5

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Administrowanie systemami informatycznymi w zakresie administracji modułu rejestracji korespondencji SWD KMP w Szczecinie.
  2. Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.
  3. Współpraca z jednostkami policji, sądami, prokuraturą, ABW oraz innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie wyszukiwania w archiwum i zabezpieczania rozmów telefonicznych i radiowych.
  4. Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji i archiwizacji korespondencji telefonicznej i radiowej.
  5. Obsługa aplikacji PRIM (Policyjny Rejestr Imprez Masowych) oraz SESPOL (System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji).

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie sztuczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek 4 kondygnacyjny /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/. Praca wykonywana na parterze.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,13 kwoty bazowej-wynagrodzenie brutto 2117,44 zł

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 

niezbędne

wykształcenie: średnie

staż pracy: powyżej 18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej

 

pozostałe wymagania niezbędne:  

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t jed. Dz.U z 2014 r.,
    poz. 1111 z późn. zm.) (rozdział I-IX);
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) /Dział I - rozdział 7, 10/;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228 z późn. zm.) /rozdział 1, 5, 7/;
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2013 r. poz. 73);
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości oraz systemu kontroli zarządczej w Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2014 r. poz. 142);
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych (Dz. Urzędowy KGP z 2015 r. poz. 14);
  • biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;
  • umiejętność redagowania pism.

dodatkowe

  • brak

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekru­tacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posia­da­niu obywatelstwa polskiego.

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy;

Termin składania dokumentów: 13.07.2015 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Kaszubska 35

70-227 Szczecin

Wydział Kadr i Szkolenia ul. Kaszubska 35 70-227 Szczecin z dopiskiem

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7 / 2015” inspektor Sztabu

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Metryczka

Data publikacji : 02.07.2015
Data modyfikacji : 08.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Iwona Smoter
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Smoter
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Szynkiewicz
do góry