oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Sztabu Policji KMP w Szczecinie - oferta nr 7/2015 .
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SZCZECINIE
Komendant Miejski Policji w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko:
inspektora
w Zespole do spraw Operacji Policyjnych Sztabu Policji KMP w Szczecinie
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
Sztab Policji KMP w Szczecinie
ul. Piotra i Pawła 4/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Administrowanie systemami informatycznymi w zakresie administracji modułu rejestracji korespondencji SWD KMP w Szczecinie.
- Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.
- Współpraca z jednostkami policji, sądami, prokuraturą, ABW oraz innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie wyszukiwania w archiwum i zabezpieczania rozmów telefonicznych i radiowych.
- Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji i archiwizacji korespondencji telefonicznej i radiowej.
- Obsługa aplikacji PRIM (Policyjny Rejestr Imprez Masowych) oraz SESPOL (System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji).
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie urzędu w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie sztuczne.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek 4 kondygnacyjny /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/. Praca wykonywana na parterze.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,13 kwoty bazowej-wynagrodzenie brutto 2117,44 zł
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie
staż pracy: powyżej 18 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t jed. Dz.U z 2014 r.,
poz. 1111 z późn. zm.) (rozdział I-IX); - znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) /Dział I - rozdział 7, 10/;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 nr 182 poz. 1228 z późn. zm.) /rozdział 1, 5, 7/;
- znajomość przepisów zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 listopada 2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2013 r. poz. 73);
- znajomość przepisów zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości oraz systemu kontroli zarządczej w Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2014 r. poz. 142);
- znajomość przepisów zarządzenia nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych (Dz. Urzędowy KGP z 2015 r. poz. 14);
- biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;
- umiejętność redagowania pism.
dodatkowe
-
brak
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopie świadectw pracy;
Termin składania dokumentów: 13.07.2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Wydział Kadr i Szkolenia ul. Kaszubska 35 70-227 Szczecin z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7 / 2015” inspektor Sztabu
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.