oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Administracyjno-Gospodarczego KP Szczecin - Śródmieście KMP w Szczecinie - oferta nr 1/2018
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 20095 z dnia 03 stycznia 2018 r.
OFERTY DO 15 stycznia 2018
WYMIAR ETATU - 1
STANOWISKA - 1
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Zespołu Administracyjno-Gospodarczego KP Śródmieście KMP w Szczecinie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Komisariat Policji Szczecin Śródmieście KMP w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek 3 kondygnacyjny.Praca wykonywana na 2 piętrze / brak podjazdu i wind/
ZAKRES ZADAŃ
- Terminowe rozliczania rachunków i faktur dotyczących administrowania obiektem oraz za czynności procesowe.
- Prowadzenie ewidencji sprzątu: łączności, kwaterunku, kulturalno-oświatowego, mundurowego, techniki biurowej i policyjnej.
- Zaopatrywanie jednostki w sprzęt, narzędzia, środki czystości i druki resortowe.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiłków regeneracyjnych i napojów.
- Bieżący nadzór nad pracą sprzątaczek.
- Administrowanie obiektem, zgłaszanie do Wydziału Adminitracyjno-Gospodarczego KMP niezbędnych do wykonywania prac remontowych, zlecanie napraw sprzętu będącego w użytkowaniu komisariatu.
- Prowadzenie biblioteki komisariatu z przyjęciem odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy/
Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889);
Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r. poz. 1047 ze zm) w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej, rozdział 2;
Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom
należności za podróże i przeniesienia służbowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 191, poz. 1598 z zm);
Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który
wyposażone są jednostki budżetowe;
Umiejętność redagowania pism.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 15 stycznia 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 /2018 inspektor KP Śródmieście"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 2508,13 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.